Nabídka pro školy
Provedeme Vás nákupem školních skipasů jízdenek a podzimních aktivit
Chystáte se do SkiResortu ČERNÁ HORA - PEC na školní lyžařský výcvik? Na této stránce byste měli získat veškeré potřebné informace k co nejjednoduššímu nákupu skipasů pro školní skupiny.
O slevu pro školní skupiny mohou žádat všechny subjekty registrované v rejstříku MŠMT a ostatní subjekty, které mají sport a vzdělávání jako hlavní náplň své činnost (například Dům dětí a mládeže nebo Skaut).
Ceník pro školní skupiny
Denní a vícedenní jízdenky
Cena skipasů se dělí podle období, kdy je platnost skipasu. První den platnosti skipasu je prvním lyžařským dnem.
Ceník pro školní skupiny 2024/25 ke stažení zde
Vedlejší Sezóna a Hlavní sezóna
Vedlejší sezóna zahrnuje období od zahájení lyžařské sezóny do 20. prosince, od 4. 1. do 31.1. a od 1. března do konce zimní lyžařské sezóny.
Hlavní sezóna pokrývá období od 21. prosince do 3. ledna a od 1. února do 28. února.
Vícedenní skipasy (vyjma 4/6 a 5/6) platí na po sobě jdoucí kalendářní dny. První den platnosti skipasu je prvním lyžařským dnem.
Všichni školáci, ale i pedagogický dozor, bez ohledu na rok narození, lyžují za tytéž ceny. Na každých deset zaplacených lístků stejného typu pro studenty, vyjma jednotlivých jízd, obdrží pedagog odpovídající bonusovou jízdenku zdarma.
O slevu pro školní skupiny mohou žádat všechny subjekty registrované v tomto rejstříku MŠMT. A ostatní subjekty, které mají sport a vzdělávání jako hlavní náplň.
Ceník pro školní skupiny 2024/25 ke stažení zde
Večerní lyžování
5 a 6denní skipasy jako jediné zahrnují i večerní lyžování na sjezdovkách Javor a U lesa (Pec pod Sněžkou), Protěž (Janské Lázně) a Modřín (Velká Úpa). Večerní lyžování na Javoru a na Protěži je pouze ve středu, pátek a v sobotu. Na Modřínu a U lesa v pondělí, úterý a ve čtvrtek. Informace o provozu večerního lyžování naleznete zde.
U jízdenek pro školní skupiny se neplatí za čipové karty. Jízdenky se tisknou na jednorázový lístek, který po ukončení platnosti není možné opakovaně použít.
Co když je kurz částečně v jedné i v druhé sezóně?
Cena celého skipasu se vždy řídí ceníkem, který je platný v den prvního dne platnosti skipasu.
Jaká je platnost vícedenních skipasů
Vícedenní skipasy (vyjma 4/6 a 5/6) platí na po sobě jdoucí kalendářní dny, první den platnost je prvním lyžařským dnem. Poslední den platniosti je vytištěný na lístku.
10+1
Na každých deset zaplacených lístků stejného typu, vyjma jednotlivých jízd, obdrží pedagog odpovídající bonusovou jÍzdenku zdarma.
Je možné, aby si studenti skipas střídali?
Není, všechny skipasy jsou nepřenosné. Při průchodu turniketem probíhá fotokontrola držitele skipasu. V případě zneužití je skipas bez náhrady zablokován.
Nabízíte přenosné skipasy?
Ne
Je možné v rámci jednoho nákupu pořídit skipasy s různou délkou platnosti?
Ano
Mohu koupit i jednotlivou jízdu na lanovku?
Ano. Jízdenky na kabinku v Janských Lázních lze zakoupit na místě, ale i online. Na sedačky v Peci pod Sněžkou a ve Velké Úpě pouze na místě na pokladně s obsluhou nebo samoobslužné pokladně. V samoobslužné pokladně je možná platba pouze platební kartou.
Jak dlouho platí obousměrná (zpáteční) jízdenka?
8 dnů. Je jedno, zda jako první využijete jízdu nahoru nebo jízdu dolů.
Je v ceně skipasu večerní lyžování?
5 a 6 denní skipasy jako jediné zahrnují i večerní lyžování na sjezdovkách Javor a u lesa (Pec pod Sněžkou), Protěž (Janské Lázně) a Modřín (Velká Úpa). Večerní lyžování na Javoru a na Protěži je pouze ve středu, pátek a v sobotu. Na Modřínu a U lesa v pondělí, úterý a ve čtvrtek. Informace o provozu večerního lyžování naleznete zde.
Obsahuje skipas 5/6 dnů večerní lyžování?
Ne
Praktické typy pro učitele na místě
* Doporučujeme, aby si všichni studenti svůj skipas pro případ ztráty nebo poškození vyfotili z potištěné strany. Kterákoliv pokladna je schopná udělat duplikát skipasu. Bez konkrétního čísla skipasu to ale není možné.
* S žádostí o vrácení jízdného kvůli nemocem či zraněním vyčkejte až na poslední den kurzu a žádost pošlete hromadně. Přiložte čísla skipasů a zprávy lékaře či zdravotníka kurzu.
* Pro přepravu 15 a více osob Skibusem prosím kontaktujte dispečink skibusů na tel. čísle +420 608 476 112.
Koupit školní skipasy online Nenašli jste odpověď na svou otázku? Zkuste FAQ
Koupit online nebo na pokladně?
Nákup na pokladně s obsluhou
Podmínkou prodeje na místě je předložení vyplněného formuláře, který je ke stažení ZDE. Formulář musí být odevzdán na pokladně s razítkem školy, emailem, se jménem a podpisem odpovědné osoby. Jmenný seznam již není nutností.
Platba skipasů je možná v hotovosti nebo platební kartou. Skipasy musí být nakoupeny hromadně jednou osobou. Na místě se neplatí kauce za skipas Jízdenky se tisknou na jednorázový lístek, který po ukončení platnosti není možné opakovaně použít. Při platbě na místě je nutno uhradit celou částku najednou. Odběr skipasů musí být uskutečněn 1 osobou.
Jaké že jsou plusy a mínusy nákupu na pokladně?
+ Kupuji pouze tolik skipasů, kolik přijelo dětí na kurz
+ Nákup je možné uskutečnit na kterékoliv otevřené pokladně, včetně nákupu ve večerních hodinách
+ Možnost vydání pokladního dokladu na část objednávky, nutné nahlásit předem
- Vyšší cena
- Platba možná pouze v hotovosti nebo platební kartou na venkovní pokladně
- Předložení vyplněného tiskopisu.
Nákup skipasů online
Podmínkou prodeje skipasů online je vytvoření online objednávky a zaplacení skipasů podle vystavené faktury. Objednávka musí být uhrazena před příjezdem do SkiResortu.
+ Nižší cena
+ Platba převodem z účtu školy
+ Na místě při vyzvednutí možnost změnit počet odebraných skipasů
- Vyzvednutí skipasů na pokladně s obsluhou, pouze pokladny č.1
- V každém z areálů pouze 1 výdejní místo
Koupit školní skipasy online Více o nákupu na pokladně Více o nákupu online
Jak nakoupit online?
Nákup probíhá online, prosím ujistěte se, že máte k dispozici internetové připojení.
Nejprve je třeba si registrovat účet v bonusovém programu SkiResortCard.cz
Pouze registrovaný uživatel může využívat výhody programu, tedy sníženou cenu.
Nakupovat bez registrace můžete pouze na pokladně s obsluhoua za ceny platné na pokladně s obsluhou (vyšší než při nákupu online).
Při registraci nevyplňujte jména studentů. Registraci dokončete bez zadávání členů účtu.
Kde se mám zaregistrovat?
Registraci lze provést online na stránkách na www.skiresortcard.cz
Je možné provést Online nákup bez registrace?
Není. Pokud se nechcete registrovat, lze zakoupit skipasy přímo na pokladně, ale za ceny na pokladně, vyšší ceny.
Lze provést nákup pokud SkiResortCard kartu nevlastním?
Nákup pro školní skupiny není vázan na vlastnictví SkiResortCard. Online nákup je možný i bez toho, aniž byste čipovou kartu měli.
Kde mám skipasy objednat?
www.skiresortcard.cz/lyzaky
Jak správně vyplnit objednávku? Vyplňte následující údaje:
Základní údaje
* IČ školy
* DIČ školy (v úpřípadě že škola má), pokud nemá, nechte pole prázdné
* Organizace – uveďte úplný název školy (tento název bude i na faktuře)
* Adresa (ulice, město, PSČ)
K vyplnění údajů můžete využít ARES databázi, pokud tlačítko nefunguje, vyplňte prosím všechny povinná pole
Kontaktní údaje
* Vyplňte jméno a příjmení toho, kdo je za pořádání kurzu odpovědný
* Email - na tento email budou chodit veškerá potvrzení o objednávce a instrukce k vyzvednutí skipasů
* Telefon - telefonní číslo, které bude SkiResortem použito pro případný telefonický kontakt
* Číslo účtu - číslo účtu, ze kterého bude objednávka zaplacena, po případě na něj budou zaslány finance za nevyužité jízdné.
Skipasy
Vyberte druh skipasu, v případě potřeby přidejte řádek pro jiný druh skipasu
* Den platnosti je den, od kdy skipas platí, nezávisle na tom, zda ho využijete. Je to první lyžařský den.
* Počet: zadejte počet skipasů pro studenty. Na každých 10 skipasů je jeden zdarma
V případě, že potřebujete více skipasů pro učitele, než je počet bonusových skipasů, přidejte řádek a vyberte příslušný počet skipasů pro pedagogy. Na faktuře bude tento typ skiúpasu také uveden.
Minimální počet skipasů pro objednávku je 10. Nemusí být stejného typu. Maximální počet skipasů v jedné objednávce je 100 Ks
K dokončení objednávky je nutné odsouhlasit obchodní podmínky, které si doporučujeme řádně přečíst.
Co dál po odeslání objednávky?
Vaše objednávka má nyní své číslo. V pořádku jsme ji přijali a nyní čekáme na vaší úhradu
Potvrzení objednávky bylo zasláno na email kontaktní osoby.
Do kdy musí být objednávka uhrazena?
V případě okamžité platby (prioritní platba), alespoň den před plánovaným vyzvednutím objednávky.
V případě běžné platby alespoň 3 dny před plánovaným vyzvednutím objednávky.
Nepřišla mi faktura, co mám dělat?
Faktura se po kliknutí na tlačítko "Zaplatit objednávku" automaticky vystaví. V případě, že je již vystavena je možnost ji zobrazit kliknutím na tlačítko "Zobrazit fakturu".
Kde se mi to možnosti zobrazí?
V detailu online objkednávku, potvrzení objednávky naleznete v emailu.
Je možné objednávku změnit?
Ano, ale pouze do doby vystavení faktury.
Potřebuji udělat změnu, ale fakturu mám již vystavenou.
Fakturu neplaťte a udělejte novou objednávku.
Co když potřebuji udělat změnu a fakturu mám již uhrazenou
Počty studentů lze upravit na místě při vyzvednutí objednávky. V případě navýšení počtu je nutná platby skipasů navíc na místě v hotovosti nebo platební kartou. Ceny skipasů navíc se řídí cenou platnou pro nákup na pokladně.
Pokud je studentů oproti objednávce méně, prosím nahlaste skutečný počet účastníků kurzu zaměstnanci na pokladně. Nevyužité skipasy budou namístě stornovány a peníze společně s dobropisem zaslány převodem na účet školy.
V případě, že jste uvedl chybné datum platnosti skipasů nebo špatný typ skipasu, kontaktujte nás co nejdříve emailem na adresu skiresortcard@skiresort.cz
Faktura byla uhrazena, co dál?
Nejdéle do 3 dnů po uhrazení faktury přijde na kontaktní email kód k vyzvednutí objednávky.
Nepřišel mi QR kód, co mám dělat?
V detailu objednávky zkontrolujte stav objednávky, i to, zda jsme Vaši platbu přijali. V případě, že je platba v pořádku, uvidíte zde i kód k vyzvednutí.
V případě, žeb platba stále čeká na úhradu, prosím zkontrolujte úhradu ze strany školy. V příapdě, že je platba uhrazena vyžádejte si potvrzení o platbě a to nám zašlete emailem s žádostí o prověření platby na adresu skiresortcard@skiresort.cz.
Nemám v emailu potvrzení objednávky, co mám dělat?
Zkontrolujte všechny složky Vaší schránky, včetně nevyžádané pošty. Pokud potvrzení nenaleznete, prosím kontaktujte nás emailem na skiresortcard@skiresort.cz a sdělte nám jméno kontaktní osoby a název školy.
Jak mám při online objednávce postupovat na místě ve SkiResortu?
Odběr objednaných skipasů je možný pouze na hlavní pokladně v každém z našich areálů. Hlavní pokladna je označena číslem 1.
* V Peci pod Sněžkou pokladna Javor. Otvírací doba je 8:15 - 16:30
* Pokladna v Peci pod Sněžkou na Záhrádkách je zrušená.
* V Janských Lázních pokladna u kabinkové lanovky. Otvírací doba 8:15 - 17:00
* Ve Velké Úpě pokladna Portášky. Otvírací doba 8:15 - 15:30
* V Černém Dole pokladna U Family Express. Otvírací doba 8:15 - 16:00
Je možné vyzvednout skipasy v době večerního lyžování?
Není
Vyzvednutí není možné v samoobslužných pokladnách, sKIOSCÍCH?
Není
Co potřebuji k vyzvednutí?
Kód k vyzvednutí, buď QR nebo znakový kód a vytištěnou fakturu.
Přijelo méně nebo více studentů, co teď?
Pokud se vám změní počet studentů oproti objednávce, prosím nahlaste skutečný počet účastníků kurzu zaměstnanci na pokladně.
Nevyužité skipasy budou namístě stornovány a vám bude do 14 dnů zaslán na emailovou adresu z objednávky dobropis.
Pokud potřebujete více skipasů, než kolik máte objednáno, je možné chybějící skipasy na místě dokoupit s platbou v hotovosti nebo platební kartou. Cena skipasů dokupovaných na místě se řídí ceníkem platným pro nákup skipasů na pokladně s obsluhou.
Pokladní účtenka k nákupu do 10.000 Kč je plnohodnotným daňovým dokladem. V případě nákupu nad 10.000 Kč pošlete požadavek na vystavení fakturu emailem na adresu obchod@skiresort.cz do 14 dnů od vystavení pokladního dokladu. Do požadavku uveďte fakturační údaje.
Koupit školní skipasy online Často kladené otázky k nákupu školních skipasů
Jak nakoupit na pokladně?
Není zde možná objednávka skipasů předem (neposílejte nám formulář emailem). Nákup probíhá až na místě na pokladně s obsluhou na základě předložení řádně vyplněného formuláře, který je ke stažení ZDE. Formulář musí být odevzdán na pokladně s razítkem školy, emailem, a dále jménem a podpisem odpovědné osoby.
Pokladny jsou v každém za našich areálů, nákup je možný i ve večerních hodinách.
* V Peci pod Sněžkou pokladna Javor. Otvírací doba je 8:15 - 16:30 v době večerního lyžování 17:45 - 20:00
* Pokladna v Peci pod Sněžkou na Záhrádkách je zrušená.
* V Janských Lázních pokladna u kabinkové lanovky. Otvírací doba 8:15 - 17:00
u lanovky Hofmanky Express. Otvírací doba 8:15 - 15:30
u vleku Formánek. Otvírací doba 8:45 - 16:00
* Ve Velké Úpě pokladna Portášky. Otvírací doba 8:15 - 16:00
* V Černém Dole pokladna U Family Express. Otvírací doba 8:15 - 15:30
Neodevzdávejte nám jmenný seznam, kvůli ochraně osobních důvodů ho nepožadujeme.
Platba je možná na místě v hotovosti nebo platební kartou. Na místě se neplatí kauce za čipové karty 50 Kč/kus. Jízdenky se tisknou na jednorázový lístek, který po ukončení platnosti není možné opakovaně použít. Při platbě na místě je nutno uhradit celou částku najednou. Odběr skipasů musí být uskutečněn 1 osobou.
Formulář k získání slevy Koupit skipasy online FAQ - často kladené otázky ke školním skipasům
FAQ - často kladené otázky
Potřebujete objednávku nebo kupní smlouvu?
Některé instituce potřebují potvrzenou objednávku nebo kupní smlouvu, která bude zveřejněna v registru smluv.
V případě zájmu o potvrzení objednávky nám prosím objednávku pošlete emailem na adresu obchod@skiresort.cz. Objednávka bude do 48 hodin potvrzena.
V případě zájmu o vystavení kupní smlouvy, nám prosím emailem na obchod@skiresort.cz pošlete Váš požadavek. Uveďte název a adresu školy, kým je škola zastoupená, bankovní účet a dále typ a počet skipasů. Do 72 hodin Vám připravíme návrh kupní smlouvy.
Platí se na místě záloha za skipasy?
Ne, jízdenky se tisknou na jednorázový lístek, který po ukončení platnosti není možné opakovaně použít.
Přeprava skibusem
Pro přepravu 15 a více osob prosím kontaktujte dispečink skibusů na tel. čísle +420 608 476 112. Pokud si neobjednáte přepravu, pravděpodobně se do skibusu celá třída nevejde, zbytek třídy bude muset vyčkat na další spoj.
Je možné, aby si studenti skipas střídali?
Není, všechny skipasy jsou nepřenosné. Při průchodu turniketem probíhá fotokontrola držitele skipasu. V případě zneužití je skipas bez náhrady zablokován.
Je možné, aby si skipas střídali pedagogové?
Není, v případě, že nějaký učitel onemocní a musí odjet, jeho skipas reklamujte. Pro dalšího učitele skipas na místě na pokladně dokupte. Nahlaste obsluze pokladny, že se jedná o dokoupení skipasu k již zakoupeným skipasům nebo vyzvednuté online objednávce. Při průchodu turniketem probíhá fotokontrola držitele skipasu. Jakmile jsou fotografie odlišné, dojde k zablokování skipasu.
Nabízíte přenosné skipasy?
Ne
Je možné zarezervovat trať před příjezdem do SkiResortu?
Ne, rezervace je možná pouze na místě u obsluhy vleku
Pro ubytované na Černé hoře
* Jízda kabinkovou lanovkou na Černou horu je možná pouze s platnou jízdenkou.
* Kabinkovou lanovkou pčepravujeme i zavazadla.
* Autobus může pro naložení a vyložení studentů a zavazadel využít služební parkoviště u nástupu do kabinkové lanovky.
* Přeprava skupin osob se zavazadly je možná pouze ráno mezi 7:30 - 8:30 a odpoledne mezi 16:00 - 17:30
* Přepravu osob a zavazadel je třeba objednat předem u obsluhy lanovky na telefonním čísle 734 577 675. Lanovka má omezenou kapacitu a je možné, že v požadovaném termínu nebude jízda k dispozici.
Nákup skipasů na pokladně s obsluhou
Není zde možná objednávka skipasů předem. Nákup probíhá až na místě na pokladně s obsluhou na základě předložení řádně vyplněného formuláře, který je ke stažení ZDE. Formulář musí být odevzdán na pokladně s razítkem školy, emailem, a dále jménem a podpisem odpovědné osoby. Neodevzdávejte nám jmenný seznam, kvůli ochraně osobních důvodů ho nepožadujeme.
Platba je možná na místě v hotovosti nebo platební kartou. Na místě se neplatí kauce za čipové karty 50 Kč/kus. Jízdenky se tisknou na jednorázový lístek, který po ukončení platnosti není možné opakovaně použít. Při platbě na místě je nutno uhradit celou částku najednou. Odběr skipasů musí být uskutečněn 1 osobou.
Praktické typy pro učitele na místě
* Doporučujeme, aby si všichni studenti svůj skipas pro případ ztráty nebo poškození vyfotili z potištěné strany. Kterákoliv pokladna je schopná udělat duplikát skipasu. Bez konkrétního čísla skipasu to ale není možné.
* S žádostí o vrácení jízdného kvůli nemocem či zraněním vyčkejte až na poslední den kurzu a žádost pošlete hromadně. Přiložte čísla skipasů a zprávy lékaře či zdravotníka kurzu.
* Pro přepravu 15 a více osob Skibusem prosím kontaktujte dispečink skibusů na tel. čísle +420 608 476 112
Kde se mám zaregistrovat?
Registraci lze provést na stránkách: https://skiresortcard.cz/cz/
Je možné provést Online nákup bez registrace?
Není. Pokud se nechcete registrovat, lze zakoupit skipasy přímo na pokladně, ale za ceny na pokladně, vyšší ceny
Lze provést nákup pokud SkiResortCard nevlastním?
Nákup pro školní skupiny není vázan na vlastnictví SkiResortCard. Online nákup je možný i bez vlastnictví SkiResortCard.
Jsou ceníky pro školní skupiny pro různé věkové kategorie?
Cena je za 1 osobu, věk nehraje roli.
Je možné zakoupit skipasy jen do jednoho konkrétního areálu?
Skipasy pro školní skupiny jsou platné ve všech areálech SkiResortu. Nenabízíme lokální jízdné pro školní skupiny.
Pokud nakupuji vícedenní skipasy, lze vybrat náhodné dny (podle počasí) nebo se musí vybrat dny za sebou, dle kalendářních dnů?
Vícedenní skipasy jsou vždy na po sobě jdoucí dny.
Mohu změnit počet odebraných skipasů před zahájením výcviku?
Počet žáků lze upravit přímo při převzetí objednávky na pokladně s obsluhou. Nevyužité jízdné bude následně vráceno na účet vaší školy.
Je možné objednat a zaplatit převodem na účet skipasy jeden den večer a následující den ráno si je vyzvednout na pokladně?
Ano, ale pouze v případě zadání okamžité platby, pokud ji Vaše banka podporuje.
Splatnost faktury je až po našem příjezdu, mohu platit fakturu až po kurzu?
Ne, faktura musí být uhrazena před vyzvednutím skipasů na pokladně a musí být připsána na účtu SkiResortu alespoň 1 den před příjezdem.
Je možná platba faktury platební kartou nebo v hotovosti na pokladně na místě v den příjezdu?
Není.
Jsou na místě nějaké vícenáklady za skipasy? Například záloha na skipas?
Nejsou
Lze využít sKiosek pro nákup nebo vyzvednutí skipasů pro školní skupiny?
Ne
Je potřeba při nákupu (případně při vyzvednutí skipasů) na fakturu vyplňovat papírový formulář "Formulář pro objednávku skipasů pro školní skupiny"?
Ne
Je k nákupu na fakturu potřeba vytvořená registrace na https://skiresortcard.cz/registrierung?
Ano, škola musí být zaregistrována a měla by být uvedena i rejstříku škol MŠMT
https://www.skiresort.cz/informace/nabidka-pro-skoly/#cenik-pro-skolni-skupiny
Pokud bychom odebrali na pokladně méně skipasů, než jsme měli ve faktuře, tak by nám peníze (zároveň s vystavením dobropisu) byly vráceny na náš bankovní účet? Za jak dlouho přibližně?
Vrácení finančních prostředků na účet může trvat v řádu několika pracovních dnů
Co když nám přijede více studentů, než kolik máme objednaných skipasů online?
Skipasy vám na místě doprodáme za ceny platné pro nákup na pokladně (vyšší ceny). Platba je možná pouze v hotovosti nebo platební kartou.
Je možné vystavit zvláštní fakturu pro vyučující kvůli vyúčtování ve škole?
Není
Pokud by někteří studenti onemocněli před odjezdem, mohu stornovat např. 2 skipasy a vrátí se mi celá částka těchto skipasů (zaplacených předem fakturou)?
V případě, že studenti na kurz nepřijedou a skipasy pro ně si nevyzvednete, vrátíme Vá plnou cenu studentských skipasů.
Je večerní lyžování zahrnuto v ceně skipasu?
Večerní lyžování je zahrnuto v 5 denních a 6 denních skipasech na sjezdovkách Javor (Pec pod Sněžkou), Protěž (Janské Lázně) a Modřín (Velká Úpa)
Je v ceně skipasu zahrnuta i jízda kabinkovou lanovkou na Černou horu?
Jízda kabinkovou lanovkou je zahrnuta do ceny skipasu v době platnosti skipasu. Mimo platnost skipasu je nutné zakoupit sanostatnou jízdu kabinkovou lanovkou. Pro školní skupiny je zvýhodněná cena jízdenky. Nevztahuje se však na ni již 10+1 zdarma jako u nákupů skipasů.
Závody
Využijte možnost ZDARMA si uspořádat závody v areálech SkiResortu. Ve 4 z 6 areálů můžete pro závody školních skupin využít tratě obřího slalomu s časomírou (rezervace trati u obsluhy daného vleku, či lanovky: Černá hora - vlek Sport 1, Pec pod Sněžkou - vlek Klondike, Svoboda n.Ú – vlek Duncan, Černý Důl - lanovka Saxner).
Koupit školní skipas online Zpět na ceník pro školní skupiny
Reklamace školních skipasů
Studenti ani učitelé, kteří na kurz vůbec neodjednou a mají předem zaplaceno o jízdné nepříjdou. Stejně tak i ti, kteří onemocní nebo se zraní a nemůžou svůj skipas plně využít. Na pokladnách na místě se jízdné nevrací. I žádosti o vrácení jízného za skipasy nakupované na pokladně musí být zaslány elektronicky.
Na místě, při vyzvedávání online objednávky, vraťte všechny skipasy pro studenty, kteří na kurz vůbec nepřijeli. Neposílejte žádost o vrácení peněz za tyto skipasy. Peníze budou zaslány na účet školy, opravný daňový doklad zašleme elektronicky a email kontaktní osoby z objednávky.
Veškeré ostatní žádost o vrácení jízdného podává elektronicky vedoucí kurzu. Žádosti odesílejte až po zkončení kurzu.
V žádosti vždy uvádějte číslo skipasu, přiložte lékařskou zprávu nebo zprávu zdravotníka kurzu.
Vrátíte studentům jízdné v případě úrazu nebo nemoci?
Ano, nevyužitá část jízdného je zaslána převodem na účet školy. Všechny nevyužité skipasy podléhají reklamačnímu řízení. Jediným důvodem k vrácení jízdného je nemoc nebo úraz během kurzu.
Lze vrátit peníze i na jiný účet než školní?
Lze to u skipasů nakupovaných na pokladně, není to možné u skipasů nakupovaných online.
Kdo reklamaci podává?
Osoba odpovědná za lyžařský kurz, vedoucí kurzu.
Jak se reklamace podává?
Online, vyplněním reklamačního formuláře
Jaké jsou náležitosti reklamace?
Do přílohy zašlete foto skipasu nebo do textu napište jeho číslo, lékařskou zprávu nebo zprávu zdravotníka kurzu.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Běžně vyřizujem žádosti do 14 dnů, ale proces může trvat i měsíc.
Reklamační formulář Zpět na nákup školních skipasů online Často kladené otázky ke školním skipasům
Získejte příspěvek od pojišťovny
Lyžování ke zdravému pohybu patří a vědí to i zdravotní pojišťovny. Řada z nich proto poskytuje na lyžařský kurz příspěvek. Od 500 Kč až do 10 000 Kč žádejte u své pojišťovny:
Zdravotní pojišťovny Ministerstva vnitra ČR
Příměstský lyžák pro MŠ a ZŠ
Ráno do školy či školky, pak na lyže a na oběd zpátky. Od pondělí do pátku si u nás můžete užít příměstský lyžařský kurz pro děti od 3 do 13 let. Ideální pro všechny z Trutnovska, Vrchlabska či z okolí Dvora Králové. Kromě výuky lyžování, svačiny, prostoru pro převlečení a závěrečných závodů, pomůžeme také s dopravou k nám nebo se zajištěním lyžařského vybavení.
Respektujeme potřeby dětí a víme, že celý den na svahu je opravdu náročný. Zaměřujeme se na výuku lyžařů začátečníků, používáme moderní přístupy. Kurzy probíhají v bezpečných lokalitách s pojízdnými koberci a výkovými pomůckami. Zapomeňte na slyzy, u nás učíme první obloučky s úsměvem.
Letní nabídka aktivit pro školy
Ještě váháte kam vyrazit na školní výlet? Přijeďte k nám do východních Krkonoš. Máme pro vás pestrou nabídku, která děti zaujme.
Nabídka aktivit od jara do podzimu
Bližší informace a objednávky: Bára Vágenknechtová; live@skiresort.cz; 604 492 154
Zimní nabídka aktivit pro školy
Ještě váháte kam vyrazit na zimní školní výcvik? Hory rozhodně nejsou jen o lyžování. Koukněte co nabízíme ve východních Krkonoších.
Bližší informace a objednávky: Bára Vágenknechtová; live@skiresort.cz; 604 492 154