FAQ

Často kladené dotazy

Co je to SkiResort Card?

SkiResort Card je bonusový program, jehož členové mohou čerpat z řady výhod, včetně slevy na skipasy.

Jak si zkontrolovat číslo čipové karty SkiResortCard

Máte skipas koupený online? Abychom Vám mohli nahrát skipas na správnou čipovou kartu, věnujte prosím pozornost těmto krokům:

Zkontrolujte číslo čipové karty:
Přihlaste se do svého účtu na SkiResort Card a zkontrolujte, zda máte správné číslo čipové karty u svého profilu i u členů rodiny.

Ztratili jste loňskou kartu?
Pokud už loňská karta není k dispozici, je důležité ji z účtu smazat. Jinak by mohlo dojít k tomu, že omylem nakoupíte skipas na kartu, kterou už nemáte.

Jak získat novou kartu?

Při nákupu online zvolíte v druhém kroku nákupního košíku držitele skipasu "bez nosiče".
Po nákupu si můžete nový čipový nosič vyzvednout ve výdejním automatu sKiosek.

Proč je kontrola důležitá?
Pouze správně přiřazené číslo čipové karty zajistí, že svůj skipas budete mít k dispozici hned po příjezdu. Pokud číslo nesedí, riskujete komplikace při vyzvedávání.

Pokud si nejste jisti, jak kartu odebrat, neváhejte nás kontaktovat. 

Mohu nakupovat skipasy i bez čipové karty?

Ano, nákup skipasu bez čipové karty je pohodlný a je za stejné ceny jako nákup s čipovou kartou. Jednoduše si kartu Skiresort Card, na které již bude nahraný váš skipas, vyzvednete po dokončení vašeho nákupu v jednom z 10 výdejních automatů "sKiosků" u nás ve SkiResortu.

K čemu je mi čipová karta?

Čipovou kartu potřebuje každý lyžař k tomu, aby prošel turniketem a mohl využívat naše přepravní zařízení a sjezdovky.

Mohu nakoupit online i jednotlivou jízdu?

Jednotlivou jízdu lze online nakupit na kabinku v Jaských Lázních, na Hnědý vrch a Zahrádky v Peci pod Sněžkou a na Portášky ve Velké Úpě.
Jednotlivá jízda nelze koupit na čipovou kartu, je pouze v podobě elektronické jízdenky. Tu najdete v detailu vaší objednávky.

Co když jsem ztratil nebo zapomněl kartu?

Připravte si prosím číslo vaší online objednávky a vyhledejte nejbližší pokladnu s obsluhou nebo kancelář zákaznické podpory. Vystavíme vám duplikát. Nová karta je zpoplatněna částkou 50 Kč/ks.

Jak spáruji čipovou kartu SkiResortCard se svým účtem?

Je to velice jednoduché. Ve svém uživatelském prostředí v položce „Účty členů rodiny“ doplňte u každého člena číslo karty k registraci, číslo čipu se doplní automaticky po kliknutí do tohoto pole. 
Jakmile si Váš rezervovaný skipas vyzvednete ve Skiosku, číslo karty se vám automaticky do vašeho účtu připíše.

Jak nakoupit skipasy pro celou rodinu?

Přidejte si do košíku tolik lístků, kolik potřebujete. Ve druhém kroku nákupu přiřadíte každé skipasu v košíku jméno a příjmení toho, kdo s ním bude lyžovat. Zadejte prosím jméno, příjmení a datum narození. Na konci zaplatíte všechny skipasy a můžete vyrazit na hory.

Kde najdu číslo karty pro registraci?

Toto číslo naleznete pouze na kartě SkiResortCard těsně pod čárovým kódem.

Na koho se můžu obrátit s dalšími otázkami?

Informace a otázky k e-shopu SkiResort Card prosím adresujte na:
skiresortcard@skiresort.cz
telefon: +420 734 153 153

Co je to balíček 1+1?

1+1 je zvýhodněný balíček pro jednoho Dospělého, nebo Seniora a jedno Malé dítě narozené v roce 2019 a mladší. Balíček 1+1 obsahuje 2 skipasy, které se mohou pohybovat nezávisle na sobě.

Co když chci nakoupit 1+1 a mám pouze jednu čipovou kartu?

U balíčků nelze kombinovat nákup na čipovou kartu a bez čipové karty. Musíte tedy zadat objednávku pro oba bez čipové karty. Kartu, kterou již máte přiřazenou, je nutné z účtu odebrat (vymazat).

Je možné platit benefitními kartami?

Na pokladnách SkiResortu je možné platit kartou Benefit+ (s čipem VISA), použití jiných karet, či poukázek (např.Sodexo Flexi pass a další) není možný. Kartami Benefit+ není možné plati na eshopu a sKiosku.

Můžu nakoupit večerko na skipas, kde mám již denní skipas?

Ano. Na skipas na 1 - 4 dny lze nahrát večerní lyžování. Neovlivní to platnost denního skipasu.

Zapomněl jsem heslo

Vyžádejte si zapomenuté heslo, které vám zašleme do emailu. Nové heslo je nutné potvrdit v zaslaném emailu.

Záloha, deposit, kauce – chci zpět 50 Kč

Pokud máte karty nakoupené před 1.11.2022 můžete je vrátit za 50 CZK na našich hlavních pokladnách. 
Ostatní karty SkiResortCard nelze vrátit, uchovejte si je pro další nákupy.

Kartu již nemám, nemůžu najít – jak nakoupit?

Přihlaste se do svého účtu na skiresortcard.cz. V nastavení členů rodiny smažte číslo karty, kterou nemáte. Skipas si následně vyzvednete ve skiosku.

Mohu nakoupit pro někoho jiného?

Ano, pokud jste u nás registrovaným zákazníkem přidáte do svého účtu nového člena v záložce Účty členů rodiny.

Vrátíte mi peníze, když nepřijedu?

Pokud nepřijedete z důvodu nemoci, pak Vám po předložení lékařské zprávy vrátíme peníze zpět na účet. Reklamační formulář najdete zde.

Jak dopředu musím skipas nakoupit?

Online nákup můžete provést 15 min před začátkem lyžování.

Lze přesunout termín online zakoupeného skipasu?

Změna termínu skipasu není možná. 

Jak funguje vícedenní skipas?

Vícedenní skipas je platný pouze na dny po sobě jdoucí.

Mohu uplatnit slevu na Kartu hosta, tedy Kartu krajiny pod Sněžkou?

Slevu lze žádat pouze na pokladně s obsluhou. Na platnou Kartu krajiny pod Sněžkou poskytujeme 30% sleva na večerního lyžování 

Mohu uplatnit slevu na Innogy kartu?

Slevu na Innogy kartu lze žádat pouze při nákupu na pokladně s obsluhou, nikoliv při nákupu online.
Sleva 20 % z aktuálně platné ceny dospělého jednodenního celoresortového skipasu SkiResortu ČERNÁ HORA – PEC na (kamenné) pokladně 
Použití Innogy karty je omezeno na jednu osobu, na jeden skipas denně, maximálně 10x za zimní sezónu 2023/24. 

Online pro školy - Školní skupina - Mohu změnit počet před zahájením výcviku?

Počet žáků lze upravit přímo při převzetí objednávky na pokladně s obsluhou. Celá částka bude následně vrácena na účet Vaší školy.

Je možné koupit skipas na konkrétní den, když mám na čipovce flexiskipas?

Skipas na konkretni datum si můžete nakoupit a aktivuje se v daný den. Flexiskipas na čipovém nosiči počká do doby, nez nebude jiny skipas na dané datum. 

Jak požádat o smazání osobních údajů

Uživatelé mají právo kdykoli požádat o smazání svých osobních údajů. Pro podání žádosti postupujte následovně:

  1. Žádost e-mailem: Zašlete e-mail na adresu skiresort@skiresort.cz s předmětem „Žádost o smazání údajů“. Uveďte prosím své celé jméno, kontaktní údaje a stručný popis údajů, které si přejete smazat.
  2. Žádost poštou: Odešlete písemnou žádost, která bude obsahovat Vaše celé jméno, kontaktní údaje a podrobnosti o žádosti na následující adresu:
    • MEGA PLUS s.r.o.
    • Černohorská 265
    • 542 25 Janské Lázně
    • Česká republika
  3. Telefonická podpora: Zavolejte na naši zákaznickou podporu na číslo +420 734 153 153, kde můžete požádat o smazání údajů.

Po obdržení Vaší žádosti:

  • Potvrdíme přijetí žádosti do 7 dnů.
  • Zpracujeme smazání Vašich údajů do 30 dnů, pokud neexistuje právní důvod k jejich uchování.

 

Jakou platnost mají jízdenky na jednotlivou jízdu?

Jízdenky kupované na pokladně s obsluhou mají platnost pouze v jeden konkrétní den, dle přání zákazníka. 

Obousměrná jízdenka, koupená na pokladně s obsluhou je platná 8 dnů. Poslední den platnosti je vytištěný na jízdence. Během tohoto období (8 dní) je nutné jízdenku využít na jízdu nahoru i dolů. Každou z jízd je možné realizovat v jiný den. 

Jízdenky nakoupené online na skiresortcard.cz nebo v samoobslužných pokladnách sKioscích, je možné využít i po datu uvedeném během nákupu jako den platnosti (nikoliv před), tedy kdykoliv během letní sezóny. 

U obousměrných jízdenek, koupených online nebo ve sKiosku je možné první jízdu využít kdykoliv během letní/zimní sezóny, cestu zpět je ale nutné absolvovat do 8 dní od první jízdy.