SkiResort Card je bonusový program, jehož členové mohou čerpat z řady výhod, včetně slevy na skipasy.
Máte skipas koupený online? Abychom Vám mohli nahrát skipas na správnou čipovou kartu, věnujte prosím pozornost těmto krokům:
Zkontrolujte číslo čipové karty:
Přihlaste se do svého účtu na SkiResort Card a zkontrolujte, zda máte správné číslo čipové karty u svého profilu i u členů rodiny.
Ztratili jste loňskou kartu?
Pokud už loňská karta není k dispozici, je důležité ji z účtu smazat. Jinak by mohlo dojít k tomu, že omylem nakoupíte skipas na kartu, kterou už nemáte.
Jak získat novou kartu?
Při nákupu online zvolíte v druhém kroku nákupního košíku držitele skipasu "bez nosiče".
Po nákupu si můžete nový čipový nosič vyzvednout ve výdejním automatu sKiosek.
Proč je kontrola důležitá?
Pouze správně přiřazené číslo čipové karty zajistí, že svůj skipas budete mít k dispozici hned po příjezdu. Pokud číslo nesedí, riskujete komplikace při vyzvedávání.
Pokud si nejste jisti, jak kartu odebrat, neváhejte nás kontaktovat.
Ano, nákup skipasu bez čipové karty je pohodlný a je za stejné ceny jako nákup s čipovou kartou. Jednoduše si kartu Skiresort Card, na které již bude nahraný váš skipas, vyzvednete po dokončení vašeho nákupu v jednom z 10 výdejních automatů "sKiosků" u nás ve SkiResortu.
Čipovou kartu potřebuje každý lyžař k tomu, aby prošel turniketem a mohl využívat naše přepravní zařízení a sjezdovky.
Jednotlivou jízdu lze online nakupit na kabinku v Jaských Lázních, na Hnědý vrch a Zahrádky v Peci pod Sněžkou a na Portášky ve Velké Úpě.
Jednotlivá jízda nelze koupit na čipovou kartu, je pouze v podobě elektronické jízdenky. Tu najdete v detailu vaší objednávky.
Připravte si prosím číslo vaší online objednávky a vyhledejte nejbližší pokladnu s obsluhou nebo kancelář zákaznické podpory. Vystavíme vám duplikát. Nová karta je zpoplatněna částkou 50 Kč/ks.
Je to velice jednoduché. Ve svém uživatelském prostředí v položce „Účty členů rodiny“ doplňte u každého člena číslo karty k registraci, číslo čipu se doplní automaticky po kliknutí do tohoto pole.
Jakmile si Váš rezervovaný skipas vyzvednete ve Skiosku, číslo karty se vám automaticky do vašeho účtu připíše.
Přidejte si do košíku tolik lístků, kolik potřebujete. Ve druhém kroku nákupu přiřadíte každé skipasu v košíku jméno a příjmení toho, kdo s ním bude lyžovat. Zadejte prosím jméno, příjmení a datum narození. Na konci zaplatíte všechny skipasy a můžete vyrazit na hory.
Toto číslo naleznete pouze na kartě SkiResortCard těsně pod čárovým kódem.
Informace a otázky k e-shopu SkiResort Card prosím adresujte na:
skiresortcard@skiresort.cz
telefon: +420 734 153 153
1+1 je zvýhodněný balíček pro jednoho Dospělého, nebo Seniora a jedno Malé dítě narozené v roce 2019 a mladší. Balíček 1+1 obsahuje 2 skipasy, které se mohou pohybovat nezávisle na sobě.
U balíčků nelze kombinovat nákup na čipovou kartu a bez čipové karty. Musíte tedy zadat objednávku pro oba bez čipové karty. Kartu, kterou již máte přiřazenou, je nutné z účtu odebrat (vymazat).
Na pokladnách SkiResortu je možné platit kartou Benefit+ (s čipem VISA), použití jiných karet, či poukázek (např.Sodexo Flexi pass a další) není možný. Kartami Benefit+ není možné plati na eshopu a sKiosku.
Ano. Na skipas na 1 - 4 dny lze nahrát večerní lyžování. Neovlivní to platnost denního skipasu.
Vyžádejte si zapomenuté heslo, které vám zašleme do emailu. Nové heslo je nutné potvrdit v zaslaném emailu.
Pokud máte karty nakoupené před 1.11.2022 můžete je vrátit za 50 CZK na našich hlavních pokladnách.
Ostatní karty SkiResortCard nelze vrátit, uchovejte si je pro další nákupy.
Přihlaste se do svého účtu na skiresortcard.cz. V nastavení členů rodiny smažte číslo karty, kterou nemáte. Skipas si následně vyzvednete ve skiosku.
Ano, pokud jste u nás registrovaným zákazníkem přidáte do svého účtu nového člena v záložce Účty členů rodiny.
Pokud nepřijedete z důvodu nemoci, pak Vám po předložení lékařské zprávy vrátíme peníze zpět na účet. Reklamační formulář najdete zde.
Online nákup můžete provést 15 min před začátkem lyžování.
Změna termínu skipasu není možná.
Vícedenní skipas je platný pouze na dny po sobě jdoucí.
Slevu lze žádat pouze na pokladně s obsluhou. Na platnou Kartu krajiny pod Sněžkou poskytujeme 30% sleva na večerního lyžování
Slevu na Innogy kartu lze žádat pouze při nákupu na pokladně s obsluhou, nikoliv při nákupu online.
Sleva 20 % z aktuálně platné ceny dospělého jednodenního celoresortového skipasu SkiResortu ČERNÁ HORA – PEC na (kamenné) pokladně
Použití Innogy karty je omezeno na jednu osobu, na jeden skipas denně, maximálně 10x za zimní sezónu 2023/24.
Počet žáků lze upravit přímo při převzetí objednávky na pokladně s obsluhou. Celá částka bude následně vrácena na účet Vaší školy.
Skipas na konkretni datum si můžete nakoupit a aktivuje se v daný den. Flexiskipas na čipovém nosiči počká do doby, nez nebude jiny skipas na dané datum.
Uživatelé mají právo kdykoli požádat o smazání svých osobních údajů. Pro podání žádosti postupujte následovně:
Po obdržení Vaší žádosti:
Jízdenky kupované na pokladně s obsluhou mají platnost pouze v jeden konkrétní den, dle přání zákazníka.
Obousměrná jízdenka, koupená na pokladně s obsluhou je platná 8 dnů. Poslední den platnosti je vytištěný na jízdence. Během tohoto období (8 dní) je nutné jízdenku využít na jízdu nahoru i dolů. Každou z jízd je možné realizovat v jiný den.
Jízdenky nakoupené online na skiresortcard.cz nebo v samoobslužných pokladnách sKioscích, je možné využít i po datu uvedeném během nákupu jako den platnosti (nikoliv před), tedy kdykoliv během letní sezóny.
U obousměrných jízdenek, koupených online nebo ve sKiosku je možné první jízdu využít kdykoliv během letní/zimní sezóny, cestu zpět je ale nutné absolvovat do 8 dní od první jízdy.